استار موزيك استار موزيك .

استار موزيك

معرفي مكان هاي قشم

قشم يكي از جزاير مهم واقع در استان هرمزگان ميباشد كه و همچنين بزرگ ترين جزيره كشور عزيزمان ايران ميباشد كه در تنگه هرمز قرار گرفته است.اين جزيره در چند ساله اخير به عنوان يكي از مكان هاي گردشگري  و توريستي مهم تبديل شده است و افراد بسياري همراه با تور قشم به اين جزيره سفر ميكنند.

يكي از جاذبه هاي قشم ،ساحل مرجاني كه اين ساحل يكي از ساحل هاي بسيار زيبا است و داراي زيبايي بسياري فوق العاده اي ميباشد كه به خاطر فلس هاي خرد شده ماهي ها درخشندگي بسيار فوق العاده اي را در برگرفته است.

رستوران خوان بوم يكي از رستوران هاي قشم ميباشد كه داراي امكانات بسياري ميباشد و ميتوانيد غذاهاي دريايي،فست فود و يا از امكانات كافي شاپ اين رستوران استفاده كنيد و يك قرار رمانتيك و خاطره انگيز را رقم بزنيد.

يكي از مراكز خريد قشم كه بازار قديم كيش ميباشد بسيار محبوب است و مناسب براي خريد اجناس مورد نياز اوليه ميباشد،در اين بازار ميتوانيد كالاهاي بسياري را با قيمت هاي بسيار مناسب پيدا و خريداري كنيد.

براي اقامت در اين جزيره فوق العاده ميتوانيد هتل هاي بسياري را انتخاب كنيد يكي از مناسبت ترين هتل هاي قشم،هتل مارينا بسيار محبوب در اين جزيره ميباشد و از سال 1390 افتتاح شده است و داراي 2 شعبه 1 و 2 ميباشد كه هتل مارينا 1 در ميدان علم و صنعت،رو بروي مسكن مهر و هتل مارينا 2 روبروي درجنوبي بازار ستاره ميباشد..


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۳:۳۴ توسط:musicstar موضوع:

معرفي دانلود آهنگ

موسيقي يا موزيك كه در فارسي به آن خنيا هم گفته مي‌شد، يكي از فعاليت‌هاي بشري است.

سه نظريه زيبايي‌شناسي دربارهٔ موسيقي وجود دارد:

  • موسيقي به مثابه زبان احساسات
  • موسيقي به مثابه نماد احساس
  • ذات موسيقي صدا و حركت است

رسانه نكس وان موزيك داراي جديد ترين آهنگ هاي روز مي باشد كه شما به هيچ وجه از موسيقي روز دنيا عقب نخواهيد ماند.

با دانلود آهنگ جديد صداي خود را نوازش دهيد و با استفاده از متن آهنگ همراه موزيك ها همخواني كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۹:۳۳ توسط:musicstar موضوع:

تخفيف الوپيك

كدهاي تخفيف جديد در وب سايت تخفيفان

يكي از اهدافي كه توسط شركت تخفيفان دنبال شود، گسترش همكاري با شركت‌هاي معتبر و استارت آپ هاي تازه نفس و خلاق بازار كشور در جهت خريد به صرفه تر و استفاده بيشتر مردم از اين وب سايت ها و اپليكيشن ها است. اين شركت ها ازديجي كالا كه بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران است گرفته تا استارت آپ هاي موفقي نظير ريحون، اتاقك، مستر بليط، آچاره، بيمي لاين و... است.

نتيجه گسترش همكاري شركت تخفيفان با شركت‌هاي مذكور، ارائه كدهاي تخفيف است كه توسط شركت تخفيفان و در صفحه مربوط به كدهاي تخفيف مشاهده كنيد.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشيد تا به‌صورت جزئي‌تر به بررسي و مطالعه در خصوص كد تخفيف سايت تخفيفان بپردازيم.

كد تخفيف باميلو:

با كد تخفيف باميلواز اولين بازار اينترنتي ايران ارزانتر خريد كنيد. شما در باميلو مي‌توانيد انواع وسايل مورد نياز خودتان را با تنوع زياد و از دسته بندي هاي موبايل، لوازم ديجيتال مانند موبايل، لپ تاپ، و لوازم خانگي و پوشاك و.. داشته باشيد.

هدف باميلو اين است كه يك روند هميشگي از تجربه‌اي عالي از خريد براي مشتريان داشته باشد و براي باميلو فرق نميكند شما مصرف كننده هستيد يا توليد كننده و فروشنده، باميلو دوست دارد تا تجارت الكترونيك بخشي از كار روزمره شما باشد و با كد تخفيف باميلو هزينه كمتري را پرداخت كنيد.

تخفيفان پكيج هايي از كد تخفيف باميلو را براي استفاده شما فراهم كرده است اين كدها شامل كد تخفيف خريد اول، كد تخفيف باميلو 97، كد تخفيف باميلو بالاي 50 تومان كد تخفيف باميلو براي خريد مجدد و... است تا شما بتوانيد در خريدتان از آن‌ها استفاده كنيد و خريدي به صرفه تر با كدهاي تخفيف سايت تخفيفان داشته باشيد.

 

كد تخفيف ديجي استايل:

ازديگركدهاي تخفيف ارائه ‌شده توسط شركت تخفيفان مي‌توان به كد تخفيف ديجي استايل اشارهكرد. ديجي استايل كه يكي ديگر ازوبسايت هاي وابسته به ديجيكالا ميباشد

 

باكدتخفيف ديجي استايل مي‌توانيد بهترين هارا ارزان‌ ترخريد كنيد. فروشگاهاي اينترنتي ديجي‌ استايل يكي ازبزرگ‌ ترين و جامع‌ ترين مراكز آنلاين عرضه پوشاك باكيفيت است كه در آن تمامي كالاهاي مرتبط با پوشش،باكيفيتي مطلوب و كم‌ نظير و باقيمتي مناسب ارائه مي‌ شود.

تيم ديجي‌ استايل تمام تلاش خودش را بكار بسته است تا محصولاتي را كه به مشتريان‌ اش عرضه مي‌كند، علاوه بر تناسب با معيارهاي ايراني و اسلامي ، زيبايي واصالت را هم به‌ همراه داشته باشند.

ديجي استايل روش‌هاي خريد را به طور كلي دگرگون كرده و هر روز افراد بيشتري را به تجربه اي نروش تشويق ميكند.

در ديجي استايل چهار اصل حرف اولو آخر را ميزند: اصالت برندكالا ،قيمت مناسب، تحويل روزانه وخدمات پس ازفروش. يكي ازاهداف اصلي ديجي‌ استايل در كنار برطرف كردن نياز خريد سريع ومطمئن اينترنتي،معرفي و عرضه‌ ي كالاهاي فاخر ايراني ، باكيفيتي كم‌ نظير و طراحي به‌ روز است.

 

كد تخفيف الوپيك

الوپيك برترين سرويس‌دهنده خدمات سفارش آنلاين پيك موتوري درايران است. شما در الوپيك ميتوانيد با قيمت رقابتي و بهترين كيفيت با استفاده از اپليكيشن موبايل يا از طريق سايت الوپيك سفارشات خود را ثبت كنيد.

خدمات الوپيك به صورتي است كه هم افراد عادي و هم شركت‌ها و سايت‌هاي بزرگ مي‌توانند به راحتي سفارشات خود را ثبت كنند و روند انجام شدن آن را به صورت لحظه‌اي مشاهده كنند.

الوپيك بهترين سامانه حمل و نقل آنلاين است كه محصولات شما را با منطقي‌ترين هزينه ممكن در سريع‌ترين زمان ممكن ارسال مي‌كند. حالا و با استفاده از كد تخفيف الوپيك مي‌توانيد هزينه‌ها را پايين‌تر نيز بياوريد و از خدمات اين پيك آنلاين لذت ببريد.

خدمات ارائه شده توسط الوپيك كاملا مطمئن و معتبر هستند. به طوري كه شما در هر ساعت شبانه روز مي‌توانيد پيك درخواست كنيد و حتي مي‌توانيد مسير حركت پيك را از مقصد تا مبدا به صورت آنلاين پيگيري كنيد. تخفيفان به منظور پايين آوردن هزينه هاي مشتركين الوپيك كد تخفيف الو پيك را فراهم آورده است كه استفاده از آنها بسيار ساده است.

اين وب سايت ها فقط بخشي از كدهاي تخفيف موجود در سايت تخفيفان بودند براي مشاهده كد تخفيف بيشتر به سايت تخفيفان مراجعه كنيد و خريد خودتون رو با تخفيف خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۲۰:۲۱ توسط:musicstar موضوع: